19 April

Hejhej bloggen,
igår gjorde jag typ ingenting, på kvällen träffade jag Fredrik och Felix, dom kom till mig och typ hämta mig, sen taggade vi hem till Fredrik. dom typ spelade trummor och gitarr och jag satt bara och lyssna :P men sen satt vi och glodde på tv :) Haha sen efter en stund så kunde inte jag sitta still längre så vi gick ut till studsmattan med filtar och typ satt och prata lite :) Sen när jag skulle gå hem så blev Fredrik skit sur helt plötsligt och bara låg där.. Och då kom Felix på en jävla ramsa om PMS .. Hahaa så jävla sjuk :D Men när han sen sjöng den för Fredrik så börja han asgarva :D Haha och sen blev han sur igen xD
Men sen tagga jag och felix hem, han följde med mig en bit, sen när jag kom in så gick jag och prata med Linnea en stund, och sen gick jag in på mtt rum och kolla tv :P
Idag har jag typ inte gjort nånting, ska typ träffa Fredrik och Felix en stund vene än.. Men efter det måste jag plugga som in i helvette, har fan spanska prov imorn, har inte tränat nånting.. Kommer fan få ig.. :P
Men jag skriver mer i veckan när jag har tid,

Un beso, Johanna


Din åsikt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0