Dagen är lång.. och full med fantasier

Dagen har gått extra långsamt idag.. Har typ inte haft nånting att göra,
men nu sitter jag hemma hos Felix, vi gör inget speciellt, Andreas ringer mig typ 24/7 och säger massa skit, asso jävla bög försöker förstöra mellan mig och Fredrik, kan han bara sluta lägga sig i mitt liv ? Så jävla störd, gå och häng dig Andreas ! Jag lovar , om du fortsätter att försöka förstöra så ska jag se till så att ditt liv blir till ett rent helvette ! Så jävla trött på dig och dina fantasier !
Men pallar faktiskt inte bry mig, försvinn från mitt liv och kontakta mig inte mer !

Orkar faktiskt inte skriva mer, börjar bli så jävla sur,

Pusshej / Johanna

Din åsikt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0