En helt vanlig dag, eller ?

Hejhej bloggen,
igår så va jag med några kompisar, helt plötsligt får jag ett sms från felix där det står att Fredrik ligger på sjukhuset, jag får panik och blir skit orolig, jag visste ju fan inte vad som hade hänt, sen ringer jag till Felix och får reda på att Fredrik har brutit fingrarna, jag blev faktiskt lite lättad då, trodde att det hade hänt någonting allvarligare, men sen kunde jag andas ut lite, sen får jag sms från Fredrik där det står att han va ledsen att han inte kunde träffa mig och att han hade brutit fingrarna, men vi kom typ överens om att han skulle ringa mig när han kom hem från sjukhuset idag, men vi får ju se hur det blir med det ..
men just nu är jag med Felix, han ska typ dra på träning om en timme eller så , Vene vad jag ska göra då, träffa becca kanske?
Ska nog ta och ringa henne snart,
men pallar inte skriva mer just nu,

Pusshej / Eran johanna


Din åsikt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0