Fakta om mig

Jag har insett att min senaste kyss: var en kyss
Jag pratar: när jag har lust ?
Jag avskyr när folk: ljuger
Min bästa vän är: Sandra
Min första vän heter: Johanna ( Jag )
Kärlek är: något riktigt bra
När jag borstar tänderna: kollar jag mig i spegeln
När jag lagar mat: är det oftast något gott och enkelt
Jag tänder på: Fredrik

Jag är rädd för: att bli ensam
Den värsta känslan är: när någon sviker
Den bästa känslan är: att veta att det finns någon där för en
Jag är bäst på: det mesta
Jag är sämst på: engelska
Om jag va ett djur skulle jag vara: Lejon, Grr
Min mobiltelefon är: sämst
När jag vaknar på morgonen: ligger jag och tänker
Just nu tänker jag på att: jag ska dra ut och träffa kompisar
Bebisar är: underbart gulliga


Din åsikt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0