Fittskola..

Aa, snart är det skola igen då.. asso skit jobbigt, pallar inte med det just nu.. :S
Men just nu är jag med Joakim och Alva, skitkul.. -.-
Men jag har ingenting att göra, jag sitter bara vid datan, skit tråkigt..
ska typ träffa Felix och Fredrik ikväll, men vene än.. det beror på om jag orkar och skit,
Snart kommer Sandra hem från turkiet :) Saknar henne som fan.. Snälla syster kom hem, har sååååå mycket att prata med dig om.. du har missat så jävla mycket medans du har varit där borta ..
men aja, det är kul att se att alva har hittat den rätta iaf, till skillnad från vissa andra .. =/
Men jag ska nog inte klaga mer, är nog inte så kul att läsa om jag bara ska klaga,
asso igentligen finns det inget jag liksom är glad över direkt,
kommer nog lägga ner bloggen, asso jag kommer inte ha tid att va inne och skriva på bloggen, liksom det finns annat jag måste tänka på, liksom skolan, kompisar och kärleken.. :O
men ska nog inte va inne och skriva mer, kommer inte på någonting annat att skriva än att bara klaga typ..


Pusshej / Johanna


Din åsikt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0