kompisar

idag va det skola igen.. vi började redan 20 över 8.. skit tidigt, orkade först inte gå upp men sen när jag tänkte på vilka underbara människor det finns i skolan så ändra jag mig ;)
men efter skolan så gick jag med fredrik, felix, pontus och linnea, vi hade typ sten ''krig'' och så skulle jag kasta en sten på Fredrik eftersom han kasta på mig, sen så skulle han typ böja sig ner så råka jag kasta på hans mun så blev han skit förbannad på mig :S
kände mig fett taskig.. men jaja sånt händer .. :O
Men sen stack jag med Calle och dom till djurgårdsplan, vi satt bara där och snacka, sen drog felicia hem, sen stack alva och då så va det bara jag , Calle, Victor och dogge kvar, sen drog vctor och då ringde calle felix och bad han komma, men medans vi satt där på busshållsplatsen så kom värsta retarden xD Hon va helt jävla sjuk.. hon ville att victor skulle plocka skräpet han kasta på marken :D Sen satt vi bara och mobba henne :)
men sen stack calle och dogge och nu är jag med felix ;)
men igår va jag med syster, vi va lite flummiga ;) Jag kom på en ny dikt : Bröst, ben och bak brukar göra en slak sak rak , Thahahha det är bara jag och sandra som vet vad dikten menar ;)
men sen när jag följde med henne en bit hem så träffade vi alva och jag va helt fakking flummig så jag hoppa in i en buske och skrapa upp hela benen ;P Hehehe så jävla smidig ;)
det här inlägget blev ganska långt, men jaja

Pusshej / Johanna

Din åsikt?
Postat av: victor

ah illehur att ni kom på den, jag har aldrig hört den förut ellr :D

2009-09-02 @ 19:49:23
Postat av: johanna

vi la till ett ord ;)

2009-09-04 @ 20:09:59
URL: http://deluuxz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0