Måndag

Hejhej bloggen,
Idag har jag inte gjort någonting speciellt, varit hos Fredrik och snackat lite, sen stack jag hem och har bara chillat, kom typ nyss hem, familjen va och kolla på en villa, ska kanske flytta dit, villan ligger nästan i sågen, men den va fin, skulle kunna flytta dit, men mamma skrev upp sig på listan så vi får se om vi ska flytta dit,
ikväll ska jag bara chilla och typ lägga mig ganska tidigt, kunde inte sova förra natten, satt i fönstret och tänkte nästan hela natten.. Men hoppas jag kan sova inatt då..
imorn ska jag typ träffa Fredrik, vi får se om jag kan, för Linnea kommer hit, saknar henne som fan.. Har inte träffat henne på länge..
Men jag orkar inte skriva mer på bloggen.. ska försöka komma in och skriva åtminstonde en gång per dag, men kan inte lova att det blir så..

Kärlek från eran Johanna



Din åsikt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0