Slut eller ?

Fattar inte allting just nu.. är det påväg att ta slut ? Jag älskar ju dig ? vet inte vad du känner längre, och du visar ju inte det så mycket just nu heller, vill värkligen inte att det ska ta slut, hoppas det inte är spelandet som förstör, om det är det så kan du komma till mig så ska jag försöka hjälpa dig gubben, du vet att jag finnns här för dig va ? Om du inte visste så vet du nu iaf, jag trodde inte att det skulle bli såhär nåmer mellan oss, trodde allt det dåliga hade försvunnit mellan oss, men tydligen inte.. Fuck it säger jag bara, asso fyfan, du fattar inte hur jag mår just nu, och nu är det inte pågrund av min familj eller mig, nu är det för att jag tänker på hur det kommer bli mellan oss om det fortsätter såhär.. jag kommer inte kunna sova inatt pågrund av det som hände nyss, jag kommer ligga hela fucking natten och bara fundera och fundera.. Förlåt förlåt förlåt men jag vet faktiskt inte om jag pallar med det här längre, asso jag älskar dig men du fattar inte hur mycket jag har gått igenom.. Jag vill att vi ska va tsm men du borde ju fatta att det här inte funkar ?
Men du ska komma ihåg att jag finns och alltid kommer att finnas här för dig, i både vårrt och torrt,
Jag älskar dig fortfarande och vill att det ska bli som förut mellan oss, som det va precis när vi hade blivit tsm..

Puss från din Johanna

Din åsikt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0