Svaren :

har du haft sex ? : Nej det har jag inte ,
har du haft sex med någon du inte känner?` : Nej det har jag inte
vilka bloggar läser du? : ingen speciell faktiskt
Oskuld ? : Ja
Röker du ? : Nej jag har slutat för en viss person.
Vem har du saknat mest i sommar ? : har saknat många
tycker att du är fett gullig chatta på msn ?? : [email protected]
Vem gillar du ? : gillar ingen speciell person just nu.
exakt varför tog det slut mellan dig & fredrik? : vi hade väl varit tillsammans för länge så vi tröttnade väl på varandra, men han betyder ju fortfarande massor för mig..
vem var det som gjorde slut? : det vet jag inte, det va båda typ..
vad är det han har gjort mot dig som du hatar? : lite allt möjligt,
hur mycket väger du? : jag väger 52 kg men ska gå ner till 48 eller nått..
tycker du själv att du är tjock eller smal? : jag tycker väl att jag är okej..
var de du eller fredrik som gjorde slut? : Båda två.
Har du någon du är på G med nu? : nej det tror jag inte
hade du och fredrik sex? : Nej jag är oskuld
hur många har du runkat? : 2 tror jag,
går du efter utseendet? : Jag går efter både personlighet och utseende.

Där va alla svaren på era frågor, hoppas ni är nöjda,

pusshej / Johanna


Din åsikt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0