älskling

jag saknar dig redan älskling, har inte varit ifrån dig länge men jag saknar din andetag mot min nacke och din röst som säger helt underbara saker i mitt öra, jag har nog aldrig kännt mig så här älskad förut, och om det är någon som ska säga att du gör den glad är det jag, du lyser upp min dag och får mig verkligen att må bra !
jag har ju kännt dig rätt så länge men har inte vetat att du va såhär jävla underbar... det är fan sjukt.. och igår hände det som inte fick hända mig och lina, och du blev ju skit förbannad, du tänkte ju fan gå dit och slå ihjäl snubben.. men det va nog bäst att du inte gjorde någonting, har ingen aning om vem snubben va och det är nog bäst så.. men jag kommer aldrig gå ensam i det området längre, och jag tror nog du fattar älskling, det är bara jag, älskling, Conny och Lina som vet vad som hände och om ni tror att jag kommer skriva vad som hände på min blogg tror ni helt fel, sorry..
men jaja, jag sitter och lyssnar på musik medans Lina och Conny ligger och myser i sängen, haha dom är så jävla söta tillsammans :) men jag ska nog gå ut ett tag nu, puss johanna


Din åsikt?
Postat av: Anonym

e du och fredrik tsm igen?

om de inte e han, vem e du tsm me nu? :)

2009-12-22 @ 19:43:22
Postat av: johanna

nej jag är inte tsm med fredrik igen..

min pojkvän heter johan,

2009-12-23 @ 13:42:49
Postat av: Anonym

ok.

va heter han i efternamn??

2009-12-23 @ 14:40:32
Postat av: johanna

norman

2009-12-23 @ 16:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0