en dag kvar

en dag kvar till jul ! fett kul ju, haha det mesta jag längtar till imorgon är julklapparna :) hahaha jag såg en julklapp idag som jag ska få och den va inte inpapprad, haha så jag vet vad jag ska få, och det är en sak jag har önskat mig skit länge nu :P
hoppas älskling bara jobbar halvdag så får jag träffa han tidigare idag :)
idag vaknade jag typ vid halv 11, sen stack jag ut och tog en liten morgonpromenad, väldigt skönt, det borde ni prova på, jag va ute och gick i typ en timme, jätteskönt, :) sen när jag kom hem gick jag in i duschen och sen fixade jag mig och sen städade jag rummet, sen stack jag och träffade Lina och Conny, så nu sitter jag hemma hos conny medans Lina och han ligger i sängen och myser som vanligt xD
men lägger in dagens låt och sen skriver jag senare ! pussar och kramar från johanna <3


Din åsikt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0