första snön i år ! :)

Första snön har kommit nu ! fett fint ute nu ju, men det jobbigaste med snön är alla mulningar i skolan och när man är med Fredrik och dom, haha har värsta minnena från förra vintern med Evelinda Nordvall och David Sóllen, haha vi hade verkligen skit kul, men idag mulade jag Lina för första gången i vinter, haha fan va kul det va :) och vi rullade runt i den underbara snön, haha NOT, asso med det menar jag att vi rulladerunt men att snön inte är underbar xD
men jaja, ska va social mot Lina nu och sminka om mig och platta håret :) Puss och Kram från Johanna <3


Din åsikt?
Postat av: evelina

aha du menar när jag mulade dig och david :D

2009-12-13 @ 15:58:50
Postat av: johanna

haha, jag menar när jag och david mulade dig XD

2009-12-13 @ 16:06:08
URL: http://deluuxz.blogg.se/
Postat av: evelina

haha, det har jag inget minne av :O xd

2009-12-14 @ 22:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0