GOTT NYTT ÅR!

nästan bara en timme kvar till 2010, är hos kusinerna nu, vi ska ut och skjuta upp raketer, typ 60 stycken ska vi skjuta upp för farfar, han fyller år snart 60 så vi firar det tidigare =)
så det är bara några få minuter kvar på år 2009, alla underbara minnen kommer stanna kvar ända tills jag dör, iallafall den 17/12 kommer jag minnas tills sista andetaget.. alla minnen från det underbara året 2009, jag kommer sakna vissa saker väldigt mycket, men alla kommer fortfarande betyda massor för mig även fast vi inte har kontakt längre,
jag är verkligen proppmätt just nu xD har käkat fett mycket, haha
men jag kanske ska ut och träffa kompisar sen när jag kommer hem, hoppas jag får det bara, pappa brukar vara väldigt hård med tider men det är fan nyår så jag borde få va ute lite inatt,
haha men ska nog vara social mot släkten dom sista minuterna nu, men ha det bra ! puss johanna !


Din åsikt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0