Hejhej

stor förändring på bloggen igen, har tagit bort lösenordet, men om någon som jag inte vill kommer kommentera på denna blogg igen så kommer jag göra så att jag har lösen igen, bara så ni vet,
men just nu är jag med Lina, ska snart plugga lite typ, men jaja vi får se om jag pallar,
haha juste jag och Lina satt på ett berg och snackade, sen sa jag att hon ska se ........... rumpa, haha hon bah ''moona han dig? :D '' haha jag bah va ? sen gjorde hon ett pruttljud och börja skaka på göten :P hahahahhahaha fan va jag garvade :P och sen börja vi garva om allt, haha fett flumm,
haha sen skulle vi köpa godis och det va långa ormar i olika färgen, haha och hon bah, '' haha kolla dom säljer kukar '' såklart jag då säger att det bara är huggormar, hahha,
vi har samma humor, fett skönt :)
men orkar inte skriva mera, puss på er ! / Johanna

Din åsikt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0