hos älskling nu

hejhej,
kom nyss hem till älskling, skit kallt ute ju..
och första gången idag jag glömmer min mobil hemma, haha måste hem och hämta den snabbt när älskling har ätit klart, haha jag äger honom på guitar hero xD haha jag låter som värsta geeken :P hehe
men när vi kommer hem till honom igen sen när jag har hämtat min mobil så kommer vi nog kolla på film och mysa lite, och sen ska vi möta lina och conny,
haha idag så råkade jag lobba upp en isboll mot ett fönster, haha gissa hur snabbt jag, lina och conny sprang då asso xD haha och sen började vi asgarva, men det va ju fan inte meningen att den skulle komma på fönstret, det va en olyckshändelse.. hehe
men idag har jag varit med lina hela dagen. vi har färgat hennes hår, det skulle bli ljusare men det är fortfarande samma färg xD men sen fixade jag hennes hår och klippte lugg, det blev jättefint :)

imorgon så är det fan nyår, va konstigt det kommer låta när man säger 2010, haha, vi ska iaf hem till kusinerna då, men vet inte hur länge vi kommer vara där, tror det blir lite efter tolv iaf, pappa sa att vi skulle va där och skjuta raketer iaf så vi får se hur länge vi är där då,
tror inte jag kommer in och skriver på bloggen imorgon, men jag kanske hinner komma in och skriva en snabbis :)

den här veckan har jag gjort

                                                  X. varit i handen och shoppat med conny
                                                    
X. varit med älskling, lina och conny
                                                                 X. fixat linas hår
                                   X. och mycket mycket mer som jag inte kommer på just nu

men nu får jag önska er en riktigt gott nytt år, och ni får ha det bäst för det kommer jag ha ! pussar och kramar från johanna ! <3

 


Din åsikt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0