hos älskling

hejhej alla gulliga bloggläsare,
kom typ precis hem till älskling,
idag har jag varit i farsta med conny och shoppat lite, jag köpte saker för 600 kronor nästan, den blev jättelite med ska väl åka med mamma någon dag och köpa mera saker, men jag köpte : pannband, tröja, trosor, foundation, lösnaglar, lösögonfransar och lite mera saker, och conny hade tur som fick ett par skot nästan gratis för att en gubbe skulle köpa två par skor och det va köp 3 betala för 2 så han frågade conny om han skulle köpa ett par skor och då sa han ja, då gav han 200 till snubben och fick fina skor :) hehe
det va jäätemycket människor där även fats vi åkte dit väldigt tidigt,
men ska vara social nu, och jag tror nog att älskling vill spela CS -.- men ni får ha det så bra ! puss johanna


Din åsikt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0