julklappar

hejhej.
idag har jag varit i handen och köpt julklappar, haha och lite till mig själv :) träffade väldigt många kompisar i handen och som tur var så träffade jag och mamma farmor och farfar i handen så vi fick skjuss hem ist för att ta bussen :) haha och på bussen till handen träffade jag Patrik och Adde, haha skit kul :)
hoppas bara dom gillar sina julklappar nu då, annars blir jag lite ledsen faktiskt, haha
men hoppas älsklingen blir nöjd iaf,
just nu är jag med Lina och Connyboooi, vi kom nyss hem till conny, och den jäveln är så jävla döv så han inte ens hör när vi plingar på, man ska nog köpa hörapparat till han i julklapp,
jaja kanske kommer in och skriver mera på bloggen sen, puss johanna

Din åsikt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0