klar

hejhej,
har suttit och pluggat rätt länge nu, men blev precis klar, fett skönt ju, och ska typ ut och träffa Johhny och Lina nu, ska möta dom vid E,
läste på facebook att Alvas mamma hade åkt in på BB och det betyder ju att Alva snart får en lillebror, grattis ! kul för dig lilla gumman,
juste, jag skrev precis ut tre kort som jag ska sätta upp på min vägg, och det är några som betyder väldigt mycket för mig, asso dom personer som jag står närmast, men ska gå ut nu, ha det så bra, jag kanske kommer in och skriver mera imorgon, och ikväll så ska jag nog va med Fredrik,
men ni får ha det bäst ! PUSS / Johanna



Saknar sommar 09 som fan asso, synd att man inte kan spola tillbaka tiden och göra allting helt annorlunda, saknar alla underbara människor ifrån sommaren, och jag hade oxå bättre kontakt med mina vänner då, saknar det som fan !

Din åsikt?
Postat av: Anonym

vilka e dom 3?

2009-12-14 @ 18:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0