lina

hejhej, 
jag kom nyss hem till lina, och idag dampade mamma på mig bara för att hon hittade två saker, kommer inte nämna vad men jag tycker inte att det va värt att dampa för det, men vi satte oss och snackade lite och nu är allt bra igen, behövde bara lova några saker så va bråket borta, och då blev mamma väldigt känslosam, och jag har jävligt svårt att se någon ledsen iaf om det är min mamma, så jag gav henne en kram och sa att jag älskade henne, och då blev hon jätteglad och började babbla om vad hon vill med min framtid och blablabla.. hehe
men idag ska älskling åka och köpa dataskärm sen ska han träffa oss :) asso mig, lina och conny, hehe och idag ska vi väl oxå kolla på film,
snart är det nyår ! haha vettefan vad jag ska göra då, tror det blir att åka till kusinerna på dagen och fira min farfar, han fyller inte år på nyårsafton men vi ska fira honom tidigare, hehe tror det blir att åka till paris på hans födelsedag och fira farmor samtidigt som vi är där :) det kommer bli kul men jag vet inte än om vi ska åka dit eller inte.
men kommer in och skriver mera sen, puss johanna

Din åsikt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0