maränger

hejhej,
kom nyss til gården igen, gick en liten promenad förbi Fredrik, han är sur på mig igen -.-
vi får hoppas att han är på bättre humör imorgon, annars kommer det bli ganska jobbigt..
men det får vi se imorgon då,
men nyss så gjorde jag och Annelie maränger, dom blev helt okej faktiskt, och nu vet jag hur jag ska göra den när jag ska göra maränger hemma, mina blev ju helt konstiga hemma..
men som jag nu har sagt några gånger så ska vi åka och klättra med klassen imorgon, hoppas det blir kul,
hoppas snön är borta imorgon så slipper man bli mulad flera gånger,
och imorgon vet jag inte vad jag ska göra när vi kommer hem från klättringen,
men ska börja dra mig hemåt nu, ni får ha det så bra ! puss johanna

jag, becca och linnea på kungsan med klassen


Din åsikt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0