PLUGG

hejhej,
just nu sitter jag och pluggar, skit tråkigt.. -.-
har bara skrivit ett A4 papper på datan, och det är liksom en fråga utav 3 ?! skit jobbigt ju..
men idag vet jag inte vad jag ska göra när jag har pluggat klart, ska kanske träffa Fredrik, men det beror på om han ringer eller inte, haha,
men igår kom jag typ hem vid redan halv elva, sen gick jag upp på rummet och låg och kolla på TV, smsade lite med min lilla gullunge, haha fan va han va på drivhumör igår kväll asso,
Haha lina står och försöker täcka sin STORA finne, haha det ser fett kul ut XD hahahhaha
den här veckan är sista veckan i skolan, fett skönt, har väntat på att få lov, och nu på fredag får vi våra första betyg, lite nervös inför det, men jag vet att jag har VG i idrott och slöjd, vet inge mer xD haha men vi får väl se på fredag, haha vi har avslutning i kyrkan eftersom vi har för lite lokaler i skolan och A-laget ska va i matsalen så c-laget får va i kyrkan, haha fett chill ju, skoja bara xD
men pallar inte skriva så mycket mer, puss johanna


Din åsikt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0