tankar och känslor

det finns alltid tankar som snurrar runt, runt i ens huvud, och det gör det just nu på mig.. skit jobbigt, och det är just ingenting som jag kan snacka med någon om.. jag sitter och tänker på om min mamma inte skulle kommit tillbaka från sjukhuset, hur skulle mitt liv se ut då ? jag skulle nog inte ha något liv kvar efter det.. skulle nog ha legat på dödsbädden, kan verkligen inte leva utan min älskade mamma, hon är den mest betydelsefulla människa på denna jord, och jag vill tacka mina föräldrar för livet dom har gett mig.. älskar er så jävla mycket.. ingenting skulle se ut som mitt liv ser ut just nu om det inte vore för er underbara människor, och min brorsa oxå, älskar dig markus Mäkelä, är jätte glad för att just du är min bror, jag vet att vi typ aldrig pratar med varandra och det tycker jag att vi ska ändra på, när vi va små så va vi fett nära varandra, vi va typ bästavänner, kommer inte du ihåg våran barndom, det va den bästa barndommen asso, jag svär ! skulle inte vilja ändra på någonting i mitt liv just nu, eller jo vissa saker, men det är bara privata saker som ni inte kommer få reda på ni som läser denna blogg..
och mina tankar snurrar runt och runt i mitt huvud just nu, tänk om världen går under 2012, som jag inte vet att den kommer göra, men tänk om.. liksom jag hinner bli 16 år, kommer inte hinna leva mitt liv, asso det är så jävla obehagligt att tänka på det just nu.. men jaja, ska nog rycka upp lite,

just nu sitter jag och Lina och väntar på Johnny som ska komma till djurgårdsplan, haha vi ska nog bara va ute och flumma runt lite :) haha jag är så jävla flumm just nu.. :P hahahaha
imorgon så blir det plugg, plugg och mera plugg, har ett stort NO-prov på måndag med alla andra 8or i skolan oxå, alla ska sitta i matsalen, och man får bara ha 40 stödord med sig, och man ska skriva värsta uppsatsen,
men ska nog tagga ut och träffa lilla Johnny nu, puss från eran Johanna

Din åsikt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0