trött

hejhej,
klättringen gick väldigt bra idag men har lite ont i händerna efter det, jag klarade en skit hög väg, haha
sen när jag gick hem från bussen så snöade det skit mycket så jag blev heöt blöt, såg ut som att jag hade duschat innan jag ena hade kommit innanför dörren,
sen efter någon timme så somnade jag i pappas säng, haha fett skönt det va att sova, men nu är jag fett trött och ska ut, men jag funderar på om jag ska gå ut eller fortsätta sova, men om jag fortsätter sova så kommer jag troligtvis inte kunna sova inatt så det blir nog att dra ut xD
bilder från klättringen kommer imorgon, isa hade med sin braiga kamera så hon gick runt och fotade lite, hon har massor av roliga bilder, lägger upp dom när hon har lagt in dom på facebook,
Imorgon så ska vi åka till arkitektmuseet och sen ska vi på julmarknad, haha fett kul, NOT, det kommer bli fett tråkigt, alla åttor ska åka med varandra..
jag har fortfarande busskortet så jag måste va först vid bussen imorgon oxå, och imorgon ska vi va vid slussen halv elva, så vi ska åka runt 10 härifrån,
en liten sovmorgon imorgon oxå,
men nu ska jag ner och käka, ni får ha det så bra, så skriver jag mer imorgon, puss på rumpan ! / Johanna

Din åsikt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0