Hejhej.

Förlåt för att jag inte har varit inne och skrivit på länge men jag har haft fullt upp med kompisar och skolan.. Men nu sitter jag vid bloggen och skriver, men idag så vaknade jag typ vid halv nio, hahaha trodde att det va skola så flög upp ur sängen, hahah det är ju sportlov !! fett skönt ju :)  
Idag ska jag nog åka till odenplan för linnea ska typ åka till nån frisörsalong och beställa tid, men sen ska vi typ kolla på bio, vene vilken film vi ska se än, men sen ska vi till farsta och kolla lite i affärer :):)
Sen ska vi typ åka hem och jag ska nog bara ta det lite lugnt, lägga mig i sängen och kolla lite tv kanske :)
Men nu ska jag nog gå ner och äta frukost så att vi kommer iväg sen :) Hahah jag
är typ alltid så seg..... :P
Men skriver typ nångång den här veckan :)

Pusshej /


Din åsikt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0