Hejhej..

Hejhej bloggen,
Idag så vaknade jag vid typ 09.00, haha lite tidigt för att det ska va lov men jaja, gick och la mig tidigt igår för va värkligen jätte trött :D
Idag ska jag typ träffa Becca och sen typ vid klockan 16.00 så ska jag åka till polisstationen och fixa pass :) Jag ska åka till london :):) sen i mars ska jag åka till turkiet :)
Men igår så va jag med becca, asso vi hade inget liv ! :D:D vi satt bara vid datan .. :)
I förregår så åkte jag och Linnea till odenplan, hon skulle till en frisörsalong och beställa tid, och när vi väl va framme på odenplan så hittade vi inte salongen.. i vägbeskrivningen så stog det gå mellan indiska och en kyrka, vi såg bara kyrkan, hahaha vi gick runt och letade typ i 10 minuter, hahha sen så kom jag på vart den låg typ :P Men sen va det bara att leta efter salongen då, linnea sa att dom skulle ha en stor skylt, hahah men nej skylten va typ fett liten, man såg knappt vad det stog :P
Men sen när hon hade beställt tid och så, så tog vi tunnelbanan till farsta, vi hoppa över bion för det skulle blivit så sent då typ.. men aja, vi gick in i farsta och gick och kolla lite i affärer, jag köpte : foundation eller hur det nu stavas, hårspray, örhängen, en tröja och typ nått mer , hihi minns inte riktigt :P
Men aja ska tagga  och ducha nu så att jag kommer iväg nångång :):)
Skriver typ nångång i veckan om jag har tid :)

Pusshej /








Hahaha den här bilden bjuder jag fan på :D:D

 - Becca gumman ! <3


Din åsikt?
Postat av: becca

ahhahahaha, men gud.. kolla min nin liksom .. :S

2009-02-25 @ 13:24:49
Postat av: johanna

Skit söt gumman :):) <3

2009-02-25 @ 18:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0