10 Juli

Tjatja bloggen,
Idag har jag inte gjort någonting speciellt, vaknade vid typ halv tio och sen somnade jag om till typ elva, vaknade utav att mamma va nere och damsög.. det sämsta sättet att vakna på liksom.. :S
Men sen gick jag upp och åt frulle, sen låg jag bara och vilade lite i sängen, chilla lite och så, sen gick jag ner och tog en kall dusch för att vakna till :)
Men sen när jag hade sminkat mig och så så fick vi lite gäster, vi satt mest ute och bara pratade lite om allt möjligt, sen åt vi middag, dom tagga hem vid typ sju-åtta, och nu sitter jag här och skriver på bloggen.

Igår så kom Fredrik till mig redan vid halv tio .. Hahaha den lilla busungen väckte mig xD Nejmen sen ringde hans mor och fråga om vi ville följa med till tekniska museet, och då sa vi ja, så det va bara för mig att fixa mig så fort så möjligt och sen tagga hem till Fredrik, när vi kom till han så satte vi oss vid teven och kolla lite, sen va det dags att ge sig iväg, vi hade det väldigt kul i bilen, haha va lite små dryga mot varandra :P  Bilresan tog ungefär 45 minuter, men sen när vi äntligen kom fram så va det bara att börja leta efter en parkeringplats som va ledig, ja det tog typ en kvart, men sen gick vi till museet, det va väldigt kul där, thaha låter som värsta nörden xD Men jag Fredrik och Johanna hade en rolig dag iaf ;) Sen klockan tre så skulle vi se på 4D bio, det va skit coolt ;P Men bion va typ bara en halvtimme lång :)
När bion va slut så drog vi till en resturang och åt buffe' , vi va där kanske i en-två timmar kanske :P
Sen när vi drog därifrån så satte vi oss i bilen och skulle åka hem, haha jag Fredrik och Johanna ser väldigt många skumma människor på gatorna i stan :P Hahah och Fredrik frågar vad det är för fel på Stockholm, men seriöst, en kille hade på sig gula leggings, svart / vit / grå randig kjol, rosa jacka, svarta knälånga skor och en gul handväska... Asso helt jävla sjukt x)
Men sen när vi kom hem så drog Fredriks föräldrar till grannen, så vi ''barn'' va hemma själva :) Johanna, jag ocg Fredrik satt typ bara och kolla teve hela kvällen lång, sen satte vi oss vid datan och Jag och Fredrik kolla på en skräckfilm på youtube, den va asläskig ! Jag svär ! Va skit rädd på vägen hem så va tvungen att snacka med syrran, haha hon räddade mitt liv :)
Sen när jag kom hem la jag mig i sängen och kolla på teve, snacka med Sandra i telefon till typ två, sen somnade jag :)

Men nu ska jag börja kolla lite på biljetter till Nyköping, ska tagga till Oxelösund och träffa syster, Benjamin och Andreas :)
Måste nog börja packa lite oxå så jag inte glömmer nånting ;)

Skriver sen när jag har tid igen :)

pusshej / Johanna


Din åsikt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0