8 Juli

Hejhej bloggen,
Förlåt förlåt förlåt för att jag inte har skrivit på länge, men jag har inte orkat gå in på datan, har varit med Älskling typ varje dag, vi har varit på Lisö och gjort massor med andra saker :) Men idag har jag inte gjort något speciellt, tror att Älskling ska komma hit lite senare ikväll, men vi får se hur det blir med det,
Den här veckan har varit helt toppen :) Allt har varit bra, har inte varit så bra väder men det är inget man kan göra något åt :)
Har inga planer för helgen men kommer väl komma på något kul att göra :) Tror att jag ska va med Fredrik men är inte helt säker än, ska kanske åka till grönan :)
Men nu kommer jag faktiskt inte på någonting att skriva :P
Men skriver sen när jag har tid igen :)

Un beso, Johanna

 - Älskar dig Fredrik !

Din åsikt?
Postat av: Della

GUD VAD SÖTA!!!!!! <33

2009-07-11 @ 17:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0