Älskling,

Fredrik älskling, jag vet inte hur jag ska börja, men som du vet så älskar jag dig otroligt mycket, du betydet hela jävla världen för mig.
Alltid när jag jag ser dig så blir jag helt mållös, min mage pirrar och jag känner en underbar känsla i kroppen, den känslan känner jag bara när jag är nära dig, ingen annan kan ta din plats i mitt hjärta, det lovar jag, det är du som gör så att jag vill vakna upp varenda morgon och vilja gå igenom varje dag även om det är den värsta dagen i mitt liv eller den bästa, det är du som har visat mig vad ordet kärlek betyder, det jag känner för dig är något jag känner för första gången i mitt liv, det är en underbar känsla och jag vet att det är kärlek jag känner, jag lovar dig Fredrik att jag aldrig kommer släppa taget om dig, för om jag förlorar dig så förlorar jag allt.. När jag är ledsen så tänker jag tillbaka till den 12 i 5te när det blev du och jag, den dagen kommer jag aldrig glömma, det var då jag blev som lyckligast.

Jag älskar dig Fredrik Lars Eriksson ! <3

Ta åt dig av låten älskling <333


Din åsikt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0