palla med onödiga rubriker ?

Hejsan svejsan bloggen :)
Idag har vi hunnit med ganska mycket, först vaknade jag vid halv elva, jag gick upp och käka frulle sen hoppade jag in i duschen, sen va jag tvungen att skynda mig att sminka mig , sen drog vi till ICA, köpte typ mackor, dricka och mat till Benjamin, sen drog vi till tuff-tuff tåget och åkte till hamnen, när vi kom dit så gick vi och köpte en kulglass var :P
Sen satt vi bara och typ snacka, sen börja vi gitta hemåt, när vi kom tillbaka till centrum så gick jag och syrran och köpte en pizza med pommesfrites på, den va faktiskt helt okej :P
När vi kom hem så gick jag och syrran ner till tvättstugan och tvättade lite kläder, sen drog vi hem igen och käkade, sen satte vi oss ner och spela monopol :P Den här gången vann jag :) Visst e man bäst ? :)
Sen gick vi ner till ICA igen och handlade lite godsaker :)
Och nu sitter vi här och ska precis kolla på AMUSMENT, Haha har hört att den är väldigt läskig :P
Syrran har lovat att vi ska fixa med bilderna ikväll, så dom kommer väl upp om en timme eller två,
Men ska nog kolla på filmen nu, skriver mer sen,

Un beso, Johanna

Din åsikt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0