Sorry

Förlåt förlåt förlåt för att jag inte är inne och skriver så ofta nu, men jag är upptagen med att fixa till mitt liv så det blir på topp igen, det känns som att mitt liv kommer bli upponer igen, men jag hoppas att ni hjälper mig om jag behöver någon hjälp, jag behöver ert stöd,
men just nu så är jag hemma hos älskling, felix är oxå här.. men dom sitter och spelar guitarhero just nu.. *suck* :P
Men orkar inte skriva mer,
Om ni vill någonting så får ni kommentera eller så nås jag på mobilen,

KYSS / JOHANNA


Din åsikt?
Postat av: Anonym

Va? Va inte du tsm me Erik nyss?

2009-07-25 @ 16:47:13
Postat av: johanna

eh vafan snackar du om ?

jag har varit tsm med fredrik i näsan 3 månader

Vem fan är erik ?

Och palla att du ska kommentera anonymt ?

2009-07-28 @ 14:01:49
Postat av: Annie

Jag finns för dig om du behöver något. hoppas du vet det. Puss

2009-07-28 @ 21:00:33
URL: http://nainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0