Svaren.

Förlåt för att jag inte har skrivit på länge men jag har inte haft tillgång till datan.. Men här kommer alla svaren på era frågor :

Är du oskuld ? Ja det är jag, 
Hur många syskon har du ? 2 st
Hur går det för dig i skolan? Ganska bra faktiskt
Är du singel? Nej det är jag inte
Favoritdjur? Hund
Favoritfärg? Lila, blå och svart
Favoritmat? Tacos
Vad vill du göra i sommar? Nått roligt
Vart vill du resa? Nånstans bort från Sverige
Hur ska en kille se ut? Som Fredrik
Är du dryg? Ehm, ibland
händer i sommar? Kompisar
Hur gammal är din kille? 95a
hur långt har du och din kille gått? Privat
Hur länge har du och din kille varit tillsammans? Snart 2 månader
röker du ? Nej
är du oskuld ? Ja
hur känner du typeliiin @ ? Lärde känna henne i skolan.

Din åsikt?
Postat av: Anonym

skulle inte du svara ärligt? :O

2009-07-05 @ 17:18:01
Postat av: Johanna

Svarade ärligt ?

2009-07-05 @ 18:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0