10 juni

Hejhej bloggen,
Nu så är det äntligen sommarlov!! Fan va skönt asso ! Men det känns fan inte som det.. det är skit dåligt väder helatiden..
Men jaja, nu så är jag med Sandra och vi ska precis kolla när nrj börjar och så, så att vi vet när vi ska vara på grönan och så, men igår kväll så hade vi jätte mysigt,  vi va med Fredrik, Pontus och Sebbe och vi va vid en liten sjö och grillade, det va så jävla mysigt men sen när vi hade varit där typ i en timma så började jag må skit dåligt eftersom vi hade grillat för mycket machmellows :P ( eller hur det stavas :p )
Och idag har vi inga planer alls, tror att vi ska fixa oss och sen träffa några men är inte säker.. Det är skit dåligt väder idag me.. Så jävla tråkigt..
Jag kommer sakna min lilla älskling som drar till kreta nu på fredag. hoppas du har det bra där, så ses vi om typ 2 veckor, älskar dig Fredrik Lars Eriksson!
Kan inte skriva mer, ska dra nu,

Un beso, Johanna


Din åsikt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0