18 Juni

    

Hejhej bloggen, idag har ingenting speciellt hänt, har bara varit hemma och kollat film, det är då jävla tråkigt väder helatiden, så jävla tråkigt.. och vädern påverkar ju mig oxå så har inte orkat göra nånting idag heller..
Idag fick jag sms utav älskling där det står att jag ska ringa han, jag ringer han och så fort jag hörde hans röst så började mina läppar le :) Det va så jävla skönt att höra att han hade det bra där borta i Greece :) han kommer hem om 2 dagar, längtar som fan tills jag får hålla om honom igen, men sen när han kommer hem ska han åka till sportscamp precis dagen efter, måste va ifrån honom en hel vecka till, fanfanfan asso !
Men jag, mamma och pappa har tänkt att vi skulle hitta på nånting här i Sthlm nästa vecka, jippi ! *SUCK* Tråkigt !

Den här veckan har jag inte planerat nångting än förutom att jag ska träffa Fredrik på lördag, imorn är det ju fan midsommarafton, vafan ska man hitta på då ? Ska nog träffa kompisar, fick 500 spänn av min mamma idag, ska kanske åka till hc och köpa lite kläder?  Jag kanske ska ut och plocka 7 olika sorters blommor och lägga under kudden och se om man värkligen drömmer om den man ska gifta sig med, :D
Men nästnästa vecka har jag tänkt att jag skulle tagga till nyköping och träffa min syster, hennes man Andreas och lilla Benjamin :)
Men vet inte än hur det blir med det ..
Kan inte någon bara ge mig några råd vad man kan göra så att man värkligen vet att vi har sommarlov, det har ju liksom inte varit så fint väder någon dag nu på ''sommarlovet'' , skit tråkigt att bara sitta inne varenda jävla dag och vänta på att solen ska kolla fram, den kommer ju ändå aldrig liksom, det har regnat varenda dag nu.. men har ändå gått ut och träffat lite människor,

Men nu ska jag nog sluta klaga på allting, kommer fan tråka ut er bloggläsare snart..

Aa juste, Idag fyller Linneas pappa 50 år, Grattis till honom ! :)

Nu ska jag gå ifrån datan,
pusshej / Johanna

Din åsikt?
Postat av: Annie

Du får fan ta och tvinga din käraste att följa med till oss. Så ska vi ta och ha trevligt. Grilla, åka till hamnen och äta glass osv...

När vi flyttar till NORRKÖPING har vi nära till Kolmården också.. då får du komma över då med =)

2009-06-18 @ 22:50:11
URL: http://nainen.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag ska snacka med honom, vet ju inte om han får heller.. men vi får väl se, om inte han kan så kommer jag väl själv :)<3

2009-06-19 @ 18:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0