22 juni



hejhej bloggen, idag har ingenting speciellt hänt, träffade Evelina för typ en timme sen, och nu sitter vi och väntar på svar från Robin, jag tror vi skulle träffas :P Philip skulle nog oxå följa med,
Jag träffade Fredrik i lördags och vi hade det lite mysigt, men sen drog han till sports camp på söndan.. och nu måste jag va ifrån han en vecka till, ''suck'' men det är lite skönt oxå, eftersom det blir roligare att träffas när man har varit ifrån varandra ett tag, vi kanske ska tagga till oxelösund vecka 27 eller 28 ixå och träffa min kära syster, Andreas och benjamin :)
men nu ska jag nog vara lite social mot lilla Evelina, hon värkar va lite uttråkad :)

Pusshej / Johanna


Din åsikt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0