23 juni

hejhej bloggen,
jag kom precis ut ur duschen, ska typ gå ner och käka frulle snar :)
Men idag ska jag typ va med Sandra, Philip och Robin, ska se hur det blir med det ..
Imorn ska jag mamma och pappa på museeum, faaan va tråkigt !

Ska ju åka till Syster typ om någon vecka här, har redan börjat kolla lite på priser och sånt, tror vi ska åka buss ist för tåg, det tar ungefär lika lång tid, och det är faktiskt mysigare att åka buss än tåg :) Längtar tills vi kommer det, liksom träffa min älskade syster hennes man och lilla Benji :) Grilla på kvällarna och gå promenader på kvällen, fan va mysigt det låter, ellerhur ? :)


Men ska nog börja fixa mig lite så att Sandra och dom inte behöver vänta på mig för jag är allt så ''seg'' :P Haha ska dom säga som vaknar typ mitt på dagen och är dubbelt så sega som jag :P
Men jag skriver nog mer någon dag i veckan om jag  har tid, har liksom fullt upp med annat just nu, men vi får väl se,


Ha det så bra ! / Pussar och kramar från Johanna

1.  2. 3.

1. En gammal bild på mig
2. Jag utan smink..
3. En skit gammal bild på mig och Becca.




Din åsikt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0