Hejhej bloggen,

Förlåt för att jag inte har varit inne och skrivit på bloggen på några dagar nu, men har varit för upptagen, har varit i stan varje dag, idag va jag på grönan, åkte INSANE för första gången, va skit nervös när jag vänta på att den skulle åka :P
Men sen när åkturen va slut så tyckte jag den va skit rolig, men sen efter en stund så fick jag skit ont i kroppen bara för att jag slog i hela tiden i ryggstödet, INSANE får 8 poäng av 10 möjliga :) så jag föreslår att du ska prova den iaf :)
Och jag kom nyss hem från ICA MAXI va där och köpte lite tjockig godis :)

Tänkt att jag skulle lägga upp lite bilder :)Här kommer dom.. :P


1,  2,  3,  4,  5,  
6,  7,  8,  9,  10,  11,

Förklaring på bilderna :
1.) Jag på Extreme
2.) Jag på Extreme igen
3.) Jag i Statshuset
4.) Jag
5.) Johanna <3 Fredrik
6.) Jag
7.) Jag
8.) En nalle och ett halsband som jag vann på Grönan :)
9.) Godiset jag köpte på ICA MAXI :)
10.) En fin bild bara :)
11.) Vid statshuset

Skriver mer när jag har tid !

Pusshej / Johanna

Din åsikt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0