Jag älskar dig !

Älskling, du fattar inte hur mycket du betyder för mig, du betyder hela världen för mig, om du skulle försvinna ur mitt liv så skulle inte jag kunna leva eftersom du är en del av mitt hjärta och om du försvann så skulle en del av mitt hjärta följa med dig, jag vet att vi bråkar väldigt ofta men jag älskar dig endå.
Redan vid första ögonkastet så visste jag att det skulle bli du och jag en dag men jag visste bara inte när, men nu är tiden inne och jag hoppas att det är vi livet ut men det kommer det säkert inte va, men man kan ju alltid hoppas, eller hur ?
Jag vet att du tycker att jag är väldigt jobbig ibland, men det är väl bara för att jag älskar dig så mycket.
Jag undrar hur det blir mellan oss om jag flyttar, kommer vi hålla kontakten mellan oss ? Jag kommer iallafall älska dig vad som än händer, men det är ju inte säkert om jag flyttar än heller. Men gud vad jag kommer sakna dig om vi gör det, asso gud va tråkigt mitt liv kommer vara om jag flyttar, ingen Fredrik, vafan är det för liv liksom ?
Ibland frågar du mig om jag är otrogen men det kan du ge dig fan på att jag inte är för du är den ända för mig,
men det jag igentligen vill att du ska veta är att jag älskar dig mest på denna jordklot och att ingen nånsin kommer att kunna sära på oss, du betyder hela världens för mig,

Jag älskar dig Fredrik Lars Eriksson ! <3


Din åsikt?
Postat av: Anonym

men du skulle ju inte flytta?? -.-

2009-06-07 @ 16:01:08
Postat av: Johanna

Men vem är du ?

Nej vet, men vi är inte säkra än..

2009-06-08 @ 14:55:51
URL: http://deluuxz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0