Ni betyder..

Fredrik Eriksson, Jag älskar dig otroligt mycket !<3 och kommer säkert alltid att göra det oxå !<3  Linnea Johansson, Vi har otroligt många minnen ihop, kommer aldrig glömma dom,  Sandra Eriksson, Vi har kännt varandra fett länge och vi har alltid varit som tajtast,  Rebecca Tingvall, Vi va som tajtasti sexan, vad hände sen ?  Alva Feretti, Snart 5 år med dig gumman,  David Widen, har inte kännt dig länge men du värkar ha en underbar personlighet :)  Robin Karlsson, Har inte kännt dig så länge heller men du är skit snäll och gullig personlighet,  Robin Ström, Kusin vitamin, när vi va små va det typ alltid vi, men nu då? vi glider bara mer och mer isär..  Annie Pesonen Karlsson, Min älskade syster, vi har underbara minnen ihop, jag älskar dig ! <3  Sara Öremark, Sommaren 08 va vi som tajtast, men nu pratar vi knappt med varandra?

Det är massor med andra personer som oxå betyder mycket för mig men orkar inte skriva ner allihopa, men ni andra vet säkert vilka ni är :)

Puss!


Din åsikt?
Postat av: Annie

Älskar dig också, syrran! <3

2009-06-23 @ 22:05:27
URL: http://nainen.blogg.se/
Postat av: alva

Älskar dig gumman <3

2009-07-12 @ 14:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0