vet inte nånting längre värkar det som.. :S

Asso Fredrik, jag fattar inte vad det händer mellan oss, det känns som att vi inte äns känner varandra längre..
Minns du förut när vi va som tajtast ? Då va det alltid du och jag,
Men nu känns det som att det börjar ta slut mellan oss, vi pratar knappt med varandra längre, det känns väldigt jobbigt för jag älskar dig värkligen, men jag vet inte längre vad du känner, jag vill bara snacka ut med dig om allting och värkligen berätta vad jag känner, men det känns som att det aldrig kommer att bli av eftersom jag alltid blir så jävla nervös när det väl är dags, jag sitter alltid innan och vet precis allt jag ska säga men sen när du väl står där framför mig så kommer ingenting fram, alla ord sitter fast i halsen.. Jag mår värkligen inte bra nu, jag trodde att du märkte det,
men du värkar inte bry dig ett skit om mig längre...
Om du inte gillar mig längre kan du väl säga det rakt ut så att jag slipper gå runt o tro att jag betyder nått för dig fast jag inte gör det..
Jag vill värkligen inte att det ska ta slut mellan oss, men seriöst Fredrik, Jag pallar inte med det här om det ska fortsätta såhär..


JAG ÄLSKAR DIG !


Din åsikt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0