..

Hejhej bloggen,
Igår så va jag hemma hos mina kusiner och firade Thomas, han fyllde 18 :)
Men när vi åkte hem därifrån så gick jag hem till Evelina, och vi gick till Sandra och sen gick vi och vänta på att David skulle komma, hahaha han vågade inte gå själv i skogen för det va kolsvart :P Så vi va tvungna att möta han imitten :P Haha sen gick vi hem till Evelina och kolla på film, sen skulle David träffa Andreas och jag va bara tvungen att följa med, haha jag ville se hur Andreas reagera om jag va med, hahaha guud vilka blickar jag fick av han.. :P Jag stog typ bara och garva. :D
Men sen gick jag hem, pallade inte med dom bajsungarna längre, haha nä men va tvungen att gå :P
Men nu sitter jag här vid bloggen och skriver :)
Haha men nu måste jag gå ner och äta :P
Men skriver igen när jag har tid :):)

Pusshej / Johanna



Din åsikt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0