Sho.

Hejhej bloggen,
Igår så va jag på fest hemma hos becca, jag, Sara, Isa och A-c gick dit tsm vid ungefär klockan 17.15, när vi kom dit så va redan beccas kompis Mikaela där, vi orkade inte vänta på dom andra så vi började redan äta innan alla hade kommit :P
Men sen kom Belinda, när vi hade ätit så öppnade becca sina presenter hahahha hon fick typ 3 halsband xD
Men sen gick vi ut och fotade lite och sen gick vi in och dansa lite :P
Sen kom Fredrik, Andreas och Sebbe. Vi mötte dom uppe vid djurgårdsplan, vi gick hem till becca och typ dansa lite mer, Hahaha becca dansa med Sebbe och jag med Fredrik och alla andra satt bara och kolla på.. :P Skit tråkiga :)
Men sen kolla vi på film, typ en skräckis som hette asylum, haha den va skit läskig, jag låg fan och skrek i Fredriks öra typ 24 / 7 :P Hahah stackarn :)
Sen när filmen va slut så va klockan typ 22.30 och så gick jag, Fredrik, A-c och Sara hem, Sara och A-c gick hem till A-c och jag tvinga Fredrik följa med mig en bit hem för jag trodde att mördaren från filmen skulle komma :P HAhaha

Men idag har jag typ bara varit hemma och skrivit en fucking uppsats som ska vara två sidor dataskrivet.. skit jobbigt.
Men nu måste jag frts plugga så jag får gå ut nångång :P
Skriver när jag har tid igen.

Pusshej / J


Din åsikt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0