14 maj.

Hejhej bloggen,
Idag har vi haft idrottsdag med skolan, hahha jag va snabbast och bäst av alla tjejerna i 7an på att springa :D
Men sen mötte jag Johan och vann över han på 100 meter :)
Men sen va det staffet mellan alla 7or, dom två bästa tjejerna och killarna fick möta varandra, från våran klass va det jag, Fredrik, Pontus och Felicia som sprang, och det är klart, våran klass vann ! :)
Men efter så åkte vi hem, sen träffa jag Evelina, vi satt och vänta med Elin på att hennes buss skulle komma, den va typ en halvtimme försenad.. men under tiden så gick jag och flumma och typ snacka med alla ungdomar som gick förbi :)
Och nu sitter jag här vi bloggen och skriver, ska kanske träffa Fredrik ikväll innan eller efter hans träning, men nu ska jag nog va lite social mot Evelina :)


Pusshej / Johanna


Din åsikt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0