2 maj.

Hejhej bloggen,
idag har jag typ inte gjort nånting, jag vakna typ vid 10 och gick upp för att sminka mig,
sen ringde jag Fredrik och han bad mig komma till Felix, då gick jag dit, när jag kom dit så hade dom
klarat hela guitarhero spelet på expert, asso guud vilka nördar :D
men sen stack vi till mig och kolla på film,
Och nu sitter jag här hos felix och skriver på bloggen, han sitter och äter så jag har ganska tråkigt..
Men igår så va jag med Fredrik och Felix då, vi hyrde film på kvällen, haha vi såg Hulk 2 :P den sög ! den va skit tråkig :)
men sen när den va slut så va jag as flum :D sen efter typ en halvtimme så stack jag och Fredrik hem,
han följde med till min parkering sen sa vi hejdå och vi gick hem till oss själva :)
Jag gick hem och typ kolla på tv, och sen så messar david mig och jag stack ut och träffa han :)
Hahaha vi va asflum och garva typ åt allt,
Jag gick hem vid typ klockan 00.55, jag kom hem vid typ 01.00. :)
Men nu tror jag att Felix har ätit klart så ska nog sluta skriva nu :) Men jag skriver mer nångång i veckan :)

Pusshej / Johanna


Din åsikt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0