20 maj

Hej bloggen,
Idag hade vi en jätte kort skoldag, vi hade bara spanska, no och sen städa vi skåpen :P
Vi slutade vid klockan 10.30 :)
Efter det så va jag med becca och vi träffa Andreas, sen ringde Felix och bad mig komma hem till han och träffa han och Fredrik ,
Så jag och becca stack dit och dom satt och spela guitarhero.. :P Hahaha becca blev ganska sur och sa att dom måste va sociala. :P Sen började hon va osocial och börja lyssna på musik och skit :)
Men sen drog jag och becca hem till henne och åt kakdeg :P ( Tjockisar :) )
nu sitter jag här hemma hos Felix och väntar på att min lilla fjortis ska komma :)
Vill ni veta en hemlighet ?
översätt om ni kan ;)  Estoy enamorena ;)
Men nu ska jag gå,


pusshej / Johanna


Din åsikt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0