18.19

hejsan svejsan alla bloggläsare,
idag har jag inte gjort någonting speciellt, varit i skolan och varit hemma typ,
imorgon ska klassen åka skridskor i kungsan sen äta på resturang :) det ska bli väldigt mysigt :)
juste, Fredrik är sur på mig igen.. jag klarar inte av det igen ska du veta, vi har gått igenom det så jävla många gånger nu fredrik så det borde ta slut på allt bråkande nu.. vi kan väl bara va kompisar ? mitt liv skulle bli så jävligt mycket lättare då.. du verkar inte fatta, eller så bryr du dig inte bara..
men jaja, min mamma kom hem från sjukhuset igår, blev jätte chockad när jag kom hem, men det va så jävla skönt :)
men ska nog dra ut och träffa sandra snart, ha det bra ! puss johanna

Din åsikt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0