goddagens ;D

haha det kanske är lite sent att säga det men godkväll då xD haha jag har fett tråkigt,,
idag har jag börjat jobba på fritidsgården, det va ganska kul men vettefan om jag vill fortsätta jobba där ;D
haha vi får se hur det blir med det..
idag va jag iaf på willys med syster och bror, syrran skulle köpa energidricka och det är ju ny lag att man måste vara 15 för att köpa,
kassörskan frågade helt seriöst min syrra om hon var över 15 ( min syrra är 24?! ) haha och såklart min syster säger ja då, och sedan så sa kassörskan
'' jag får väl tro på ditt ord då''
'' ehmm.. jag är 24..?''
''eh va?!''
thahaha fyfaan va kul det va, min syrra ser alltså ut att vara yngre än mig även om hon är 10 år äldre, hahaha! men nu är hon iaf fett stolt över att hon trodde hon var 10 år yngre än vad hon igt va xD hahaha

men imorgon vet jag inte vad som kommer hända, kanske va med fredrik, eller inte.. han skulle typ ha killkväll med felix och dom,
kanske ska fira min bror med lite släkt, eller så ska jag hänga med johnny till alex, men det blir på kvällen isf,
vet inte ens om jag pallar åka dit, ska nog va med syrran medans hon är här, det är inte så ofta jag träffar henne eftersom hon bor långt bort här ifrån.. :(

haha måste ligga i vardagsrummet och sova på en madrass på golvet eftersom syrran sover i mitt rum med benjamin, haha och det enda jag hör just nu är chatten och pappas snark -.- haha han snarkar som in i helvette..

men jag ska nog sova nu, eller snart iaf, men det här blev ett ganska långt inlägg nu, det va väldigt länge sen jag skrev såhär långt, men jaja, kommer säkert in och skriver mer imorgon,

GODNATT!!!!!<3

Din åsikt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0