hemma hos moster i tyresö

hejsan alla bloggläsare,
just nu är jag i tyresö, vi gic runt lite i centrum sen så gick vi hem till min moster riita, haha skit tråkigt -.- jag skulle igt ha träffat Fredrik, och nu är han typ sur på mig för att jag inte kunde träffas .. :( men jaja, vi får se om jag träffar honom och Nicke ikväll ist, annars skulle jag träffa Johnny och alex typ.. vettefan asso..

snackade nyss med johnny i tele, vi kom överens om att jag skulle träffa dom vid halv sju typ, kanske krök eller nått, men jag kommer inte dricka eller nått, i promise ! kommer inte bli en fjortis som super sig full och tror hon är nånting, så jävla omoget -.- men johnny och dom får göra det om dom vill..

men jag orkar inte skriva mera just nu, ska nog åka hem snart, eller hoppas det iaf,

puss johanna

Din åsikt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0