jag älskar dig mest mamma !

hejhej,
har inte skrivit på bloggen på några dagar nu, mamma ligger på sjukhus och jag har mått jättedåligt utav det, ska berätta lite kort vad som hände,
mamma följde med mig till vårdcentralen för att ta svininfluensavaccinet, hon mådde bra då, men hon sa att hon hade spytt några gånger, sen går hon hem vid kvart över ett, hon va hemma själv i 3 timmar och när pappa kommer hem vid 4 så hittar han henne liggandes på toalettgolvet, hon va kall och hon låg och krampade, hon va medvetslös, han ringer ambulans och de kommer och hämtar henne, hon åker till sjukhuset och jag och pappa följer efter med bilen, (hon ligger på karolinska) på kvällen när dom hade rönkat henne och kollat på bilderna så sa dom att dom inte hittade någonting i hjärnan men att hon kunde ha fått någon hjärnskada eftersom hon hade legat där i några timmar och krampat och att hjärnan hade svullnat upp,
men idag så mår hon bra, pappa och min bror va där imorse och mamma hade pratat med dom och hon hade inte tappat minnet, hon kommer ihåg lite från i torsdags, vi ska åka dit ikväll och då ska jag äntligen få träffa min älskade mamma, det va förjävligt att se mamma ligga där med massa slangar och helt förstörd i torsdags, jag grät som in i helvette, men jag visste att mamma skulle kämpa och klara sig igenom detta, och det gjorde hon ! min mamma är en riktig kämpe och det är därför jag älskar henne, jag älskar henne över allt annat på denna jord, och skulle verkligen inte kunna leva utan henne, men som sagt, jag ska till sjukhuset ikväll och träffa henne nu när hon mår bra igen, men hon har hjärnskakning eftersom hon slog i huvudet när hon svimmade och blev medvetslös.. men huvudsaken nu är att hon överlevde,

men nu över till vad jag ska göra idag, :
jag ska nog ringa fredrik snart och fråga om vi ska träffas, och sen blir det att åka till sjukhuset och träffa mamma, sen ska jag nog träffa johnny, alex, terese, sussi och alex två andra kompisar, fråga inte vilka det är xD

igår så va jag på gården, sen stack jag, natta, johnny, wille, phinhas och willys kompis ut, sen stack jag tillbaka till gården, och sen kom jag hem vid typ halv tolv, det va lite tråkigt på gården så jag stack hem, ( skulle igentligen vara där hela natten ) haha och sen träffade jag micha utanför gården oxå :) länge sen man såg den lilla gangstern xD

men ska börja fixa mig lite och ringa fredrik nu, puss johanna



Jag älskar dig mest mamma, lova att aldrig lämna mig!

Din åsikt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0