känslor som aldrig kommer försvinna..

asso du vet ju vem du är och jag tycker du borde fatta att jag fortfarande gillar dig så som jag är mot dig.. och det verkar som om du gillar mig så som du är mot mig oxå, men jag tror faktiskt inte det just nu iaf.. jag älskade dig på riktigt och gör det fortfarande, och jag tycker att om vi inte är tillsammans så borde vi sluta hålla på så som vi gör.. nästan alla tror att vi är tillsammans igen men sen när dom frågar dig så säger du nej, och då har jag en fråga jag behöver svar på : om vi ínte är tillsammans, varför håller du då på med mig som om vi skulle vara tillsammans igen ?

direkt när vi träffar andra blir du lite drygare men du är ändå världens underbaraste kille, när vi är själva håller man fan på att dö, så sööt är du då.. och alla minnen, ja herregud, det är någonting man vill minnas livet ut asso, ingenting man vill glömma, min första stora kärlek.. det är det man minns längst, liksom den underbara känslan i kroppen, varje gång man ser den personen man älskar då pirrar det i magen och man känner hur nervös man blir, och man kan va sig själv med den personen, det kunde jag iallafall med dig, aldrig att jag har behövt leka någon annan i ditt sällskap,

över fyra månader blev det, och paus på typ 2-3 dagar.. asso herregud va ledsen jag blev när det tog slut mellan oss första gången, och sen när du sa att det va slut het oxå. och då trodde jag ju liksom det oxå.. men sen efter några dagar får jag världens gulligaste sms från dig där det står att du vill pröva om på nytt och att du fortfarande älskar mig,

liksom att få höra dom orden från dig igen skulle va det bästa i mitt liv, det skulle göra mig så jävla lycklig, jag skulle bli den lyckligaste tjejen på hela jorden tror jag, jag vet att vissa önskningar inte går att uppfylla och du kan inte styra över dina känslor, det vet jag, men det verkar ju fan som att du gillar mig igen.. men jag vettefan om det är så eller inte, eftersom du bara säger kanske när jag får fram mod att fråga..

I'm still lover you my little darling, and i meen it!

Din åsikt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0