kompis

hejsan alla bloggläsare!
idag vaknade jag typ vid halv tio, då gick jag upp och färgade håret, nu har jag platina blont typ :)
haha och idag ska jag kolla på match med sussi och sen ska vi träffa johnny,
min syrra kom ju till mig i fredags och åkte hem igår efter jääääääääätte mycket bråk och hot.. asso herregud va jag mådde dåligt igårkväll, så jag ringde fredrik och bad honom komma till dagiset och träffa mig och jag berättade allt skit som hade hänt, och t.o.m han blev sur och allt, men jaja, det blev en polisanmälan och skit, och jag pallar faktiskt inte med polisen och skit igen.. asso att allt ska bli som vanligt igen.. allt är helt jävla skit, men jaja det börjar bli bättre..
jag som trodde att allt mellan min syrra och mamma hade blivit bra, och att den här veckan skulle bli en rolig vecka tillsammans med Syrran och Benjamin, men allt blir inte som man hade tänkt sig, ellerhur ?

imorgon är det måndag igen, asso shit va jobbigt.. vi har två prov och två läxor denna vecka, asso shit, hur tror dom att man ska hinna med allt det liksom ? tror dom inte man har ett liv som man ska sköta eller ?

igår kväll efter allt bråk träffade jag Sussi och Johnny och vi träffade Tedh, Anton, Markus och Max sen stack odm och då stack vi tre till Johnny, hade lite kul och sen gick vi ut och smällde lite smällare och hade skitkul :P
hahahhaah, minns inte så mycket från kvällen men jaja xD

men ska nog va lite social mot min kompis nu, puss johanna

Din åsikt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0